Taylor Swift is tegenwoordig dikke maatjes met Apples muziekdienst Apple Music, zo blijkt wederom in een nieuw reclamespotje waarin de popster playbackt in de spiegel van haar badkamer.
Lees verder na de advertentie.
Taylor Swift Apple Music-reclamespot
In de Taylor Swift Apple Music-video kunnen we zien hoe ze haar iPhone gebruikt om snel een afspeellijst op te zetten in Apple Music. Hiervoor gebruikt ze de voorgestelde afspeellijsten die Apple Music op basis van jouw muzieksmaak aan je tipt.
Hoewel de popster duidelijk de longen uit haar lijf zingt, horen we haar stem niet in het spotje. In plaats daarvan neemt ‘The Middle’ van Jimmy Eat World de muziek voor zijn rekening. De reclamespot verscheen op het YouTube-kanaal van Apples radiozender Beats 1. De reclamespot moet Taylor dan ook laten zien terwijl ze zich aan het voorbereiden is om de deur uit te gaan. Terwijl ze zichzelf opmaakt playbackt ze enthousiast mee, aangezien ze er naar eigen zeggen op de middelbare school ook zo vaak naar luisterde.
Taylor Swift en Apple Music hebben een interessante relatie. Zo sprak Taylor Swift zich in het begin juist uit tegen Apples muziekdienst, omdat deze artiesten in eerste instantie niet wilde betalen voor gebruikers die in hun proefperiode naar nummers luisterden.
Dit zorgde er zelfs voor dat Swift haar nieuwste album aanvankelijk niet op Apple Music beschikbaar maakte. Apple draaide bij en tegenwoordig zijn de twee de dikste maatjes. Bovendien denken we dat deze playback-sessie van een minuutje haar bepaald geen windeieren zal leggen.
Lees het laatste nieuws over Apple
- Welke AirPods heb ik: zo check je het razendsnel in 4 stappen (10-7)
- Slechte camerakwaliteit op je iPhone? Dat komt door deze instelling (10-7)
- Helaas: niet alle AirPods krijgen iOS 26-functies (maar deze wél) (10-7)
- De iPhone 17 Air wordt toch beter dan verwacht (en dit is waarom) (10-7)
- Apple Account Card komt naar jouw Apple Wallet: dit kun je ermee (9-7)