Acht Apple Watch-reclames laten zien hoe slim de smartwatch is
Lars Paymans

Apple trekt alles uit de kast om de Apple Watch aan de man te brengen. Daarom hebben ze maar liefst acht Apple Watch-reclames online gezet, waar ook een aantal beroemdheden in te vinden zijn.

Zo zien we rockster Alice Cooper, muzikant Leon Bridges en acteur Nick Jonas voorbij komen. De acht verschillende reclames duren maar vijftien seconden per video en richten zich allemaal op een specifiek onderdeel van de Watch.

Siri, HomeKit en meer in acht Apple Watch-reclames

In een video zien we de samenwerking tussen Siri, HomeKit en de Apple Watch voorbij komen, ook is een spotje bestemd voor de fitnessfuncties en golf. Daarnaast is te zien dat actrice Chloë Sevigny dankbaar gebruikt maakt van de alarmknop op de Apple Watch om een zoekgeraakte iPhone te vinden.

Hoewel Apple dus nog volop bezig lijkt te zijn om de eerste generatie Apple Watch aan de man te brengen, nemen de geruchten over een nieuw model langzaam toe. Zo zou er dit jaar een Apple Watch S verschijnen die grotendeels dezelfde functies heeft, maar wel 40 procent dunner is.

In de loop van 2017 kunnen we dan de Apple Watch 2 verwachten. Wat Apple betreft kan die dag waarschijnlijk niet vroeg genoeg komen, want analisten voorspellen dat de verkoopcijfers van de Apple Watch dit jaar flink zullen dalen. Met de reclamespotjes hoopt Apple het slimme horloge dan ook weer in de kijker te spelen. Hieronder kun je ze alle acht bekijken.

Heb je na het zien van deze filmpjes behoefte aan nog meer reclamespotjes van Apple? Onlangs stal Cookie Monster nog de show in een iPhone 6S-video, en kreeg de vierde generatie Apple TV gisteren wat liefde en aandacht in een kort reclamespotje met NBA-ster Kobe Bryant.

Lees ook: Met deze 10 iPhone-reclames maak je een reis door de tijd

Het laatste nieuws over Apple

Draag ook bij aan dit artikel

Deel je kennis of stel een vraag. Dat kan anoniem of met een Disqus account.