T-Mobile komt met coulanceregeling voor belstatus problemen
Redactie

Al een enige tijd doet de belstatus van T-Mobile het niet, dat is erg vervelend. Vele iPhone gebruikers kunnen al heel lang niet bij hun belstatus en dus niet zien hoeveel sms-jes ze nog in hun bundel hebben. Voor veel mensen kan dat een groot probleem zijn, vaak verbruik je meer dan je bundel en dat kost (veel) geld. Eerder had T-Mobile een sms-dienst beschikbaar gesteld om meer duidelijkheid in de gang van zaken te krijgen. 

Wanneer je je al reeds op bovengenoemde dienst hebt geabonneerd krijg je automatisch bericht of je in aanmerking komt voor de geld-terug actie. Volgens T-Mobile wordt elke klant individueel bekeken of hij/zij financieel last heeft gehad van de storing. 

Mocht je niet geabonneerd zijn op de sms-dienst dan kan je ook een mailtje sturen naar belstatus@t-mobile.nl met je naam en telefoonnummer. 

Als je in aanraking komt voor de coulanceregeling, dan krijg je 10 EUR terug van T-Mobile.

Via: T-Mobile

Draag ook bij aan dit artikel

Deel je kennis of stel een vraag. Dat kan anoniem of met een Disqus account.

  • Appelflap

    “Als je in aanraking komt voor de coulanceregeling, dan krijg je 10 EUR terug van T-Mobile.”

    Hoe kan ik in aanraking komen met de coulanceregeling, lijkt me namelijk erg spannend. LOL

  • Cem

    Joepie 10 euro *kuch kuch* heb ondertussen wel een rekening betaald van 120€ stelletje amateurs zet alles gewoon weer terug en doe het in een test omgeving voordat je het in productie activeerd :/

  • Gigi

    Wat zijn de voorwaarden om in aanmerking te komen??

  • dutchcore

    dat plaatje ziet eruit als een app hoe kan ik die downloaden

    of hoe krijg ik een smsje met me huidige belstatus?? en kost dat geld??

  • Jay

    Allemaal erg aardig an tmob, maar weet iemanat wat er is gebeurd met belstatus van p-edge? Het lijkt wel alsof tmob bewust deze app aan het saboteren is.

  • Joris

    @Jay: Bestatus app haalt zijn informatie van de tmobile site, welke het niet meer doet.. Daarom hebben ze zelf de app uit de appstore gehaald, anders krijg je natuurlijk bizar veel negatief commentaar.

  • Jay

    @Joris mijn dank voor jouw toelichting, eigenlijk is dat ook wel logisch van p-edge. Nou wachten tot tmob weer in orde is

  • dutchcore

    dus als hij ergens staat, staat hij gewoon in de app store??