T-Mobile vervolgt iPhone blog met klantenforum
Redactie

T-Mobile heeft zo’n 5 maanden geleden een iPhone blog geopend. Het blog deed dienst als een klankbord voor (potentiële) iPhone klanten. Volgens T-Mobile heeft de organisatie veel geleerd van het eigen iPhone blog. Als vervolg hierop wordt binnenkort een eigen klantenforum geopend dat wordt gezien als een volwaardig en verbeterd alternatief.

Het nieuwe klantenforum van T-Mobile wordt voor alle klanten van T-Mobile toegankelijk en biedt ondersteuning voor alle mobiele telefoons. Wanneer het forum precies geopend wordt is nog onduidelijk, dit wordt binnenkort aangegeven op het iPhone blog.

We bedanken Ruud, Esther, Jaco  en Priscilla van het T-Mobile iPhone blog voor de nieuwsvoorziening de afgelopen maanden.

Via: T-Mobile iPhone blog

Draag ook bij aan dit artikel

Deel je kennis of stel een vraag. Dat kan anoniem of met een Disqus account.

  • Joppe

    Goed initiatief van T-Mobile. Ze geven hiermee aan wel echt naar klanten te luisteren.

  • Theo van Eerden

    Als dit beoogt objectieve info over T Mobile en I phone te geven:graag. Allereerst bestelde ik een IPhone in Augustus bij T Mobile maar 2 maanden later was er nog niks.Daarna kwamen er ineens twee, maar dan moest ik de tweede maar gewoon aan de deur wigeren want ongedaan maken die bestelling, dat lukt T mobile niet meer.
    Toen ik eindelijk eind november de Phone had zei de helpdeskjuffrouw: nog even als laatste ,uw abonnement bij Telfort loopt helaas nog 3 maanden (!!) door dus u kunt beter de IPhone niet gebruiken in die tijd want anders betaalt u dubbel. Leuk hoor om 3 maanden naar zo’n IPhone te staren. Maar mn abonnementskosten bleek T Mobile wel af te schrijven. Weer gebeld met mn Telfort abonnement natuurlijk. Ja helaas, jammer voor u dat u die informatie kreeg, u kunt rustig bellen met de IPhone, maar ja, die dubbele abonnementen, daar kunnen we weinig aan doen.
    Volgende keer haal ik Iphone gewoon uit Italie en neem als provider wie ik maar wil. Wat een service van T Mobile!