T-Mobile mailt over de compensatieregeling
Redactie

T-Mobile heeft vanochtend mailtjes gestuurd naar de klanten die in aanmerking komen voor de compensatieregeling. In de mail staat hoe je de compensatie voor de netwerkproblemen ontvangt. Je krijgt twee maanden lang je internetkosten terug van T-Mobile. Dit komt neer op 12,56 per maand. Dit bedrag wordt automatisch van je factuur afgetrokken. Hier hoef je dus zelf niets meer voor te doen.

Klachtenformulier

Een tijdje geleden meldden veel mensen dat er erg veel problemen waren met het 3G-netwerk van T-Mobile. Binnen korte tijd werd T-Mobile in alle kranten en op alle websites besproken. T-Mobile kwam toen met een compensatieregeling voor de mensen die hinder ondervonden. Alle mensen die het klachtenformulier invulden, kregen vandaag het onderstaande mailtje over de compensatie:

Beste meneer van Kampen,

Onlangs heeft u problemen ondervonden met mobiel internet. Onze excuses hiervoor. Wij hebben er de afgelopen weken alles aan gedaan om voor u de problemen op te lossen. De ‘filevorming’ op het 3G netwerk voor mobiel internet is gelukkig opgelost. U kunt nu weer volop gebruikmaken van onze diensten.

Tegemoetkoming
Wij vinden het vervelend dat u hinder heeft gehad van de netwerkproblemen. Daarom willen wij u graag tegemoetkomen. Binnenkort ontvangt u twee maanden van de abonnementskosten van uw internetbundel van ons terug: één maand voor het ongemak en één maand als bonus. Beide bedragen worden verdeeld over twee facturen. U vindt ze daar als volgt terug:

  • Eerste maand – Coulance Netwerk: € 12,56
  • Tweede maand – Bonus Coulance Netwerk: € 12,56

Heeft u vragen?
Wij hopen dat u weer naar tevredenheid gebruikmaakt van mobiel internet. Heeft u naar aanleiding van deze
e-mail nog vragen? Kijk dan op www.t-mobile.nl. U kunt natuurlijk ook bellen met de T-Mobile Klantenservice via het nummer 06 – 2400 1200.

Met vriendelijke groeten,

Alexander Hamel
Directeur T-Mobile Klantenservice

Het is goed om te zien dat T-Mobile zich aan de beloofde regeling houdt. Het is nu nog te hopen dat het 3G-netwerk enorm verbeterd wordt, want veel mensen zijn nog steeds niet te spreken over T-Mobile door de problemen.

Draag ook bij aan dit artikel

Deel je kennis of stel een vraag. Dat kan anoniem of met een Disqus account.

  • En wat doen ze voor de (misschien wel meer dan 50% van) de klanten die ook 3G-problemen hebben ondervonden maar geen klacht hebben ingediend?
    (of zit ik er nu met mijn schatting naast?)

  • ulysses

    Ik ben een van die klanten. Ondervind ook alle voorgaande klachten! En nu met de 4.0 update is het helemaal een drama. Misschien dat ik mijn oude Nokia maar weer eens uit de kast ga halen. Ok, helaas niet een geweldig apparaat, maar weer gewoon bereikbaar, en daar heb ik dat ding tenslotte voor!