T-Mobile komt met compensatie voor slechte dekking
Sander Tamaëla

T-Mobile komt met een compensatie voor de mensen die last hebben van het slechte netwerk. Dit heeft T-Mobile zojuist bekend gemaakt via onderstaand nieuwsbericht. Hieruit komt naar voren dat klanten twee maanden geen kosten hoeven te betalen voor het gebruik van mobiel internet.

Klanten die aantoonbaar hinder ondervinden van de capaciteitsproblemen op het 3G netwerk van T-Mobile komen in aanmerking voor een compensatieregeling.

In diverse media is recentelijk naar voren gebracht dat T-Mobile te maken heeft met ‘filevorming’ op bepaalde, drukbezette 3G-antenne-locaties. Het grote succes van smartphones, in het bijzonder de iPhone, draagt hieraan bij. Primaire klachten van klanten zijn: het niet kunnen opzetten van een 3G-verbinding voor mobiel internet. T-Mobile benadrukt dat het 2G spraak- en datanetwerk naar behoren functioneert.  Uiteraard doet T-Mobile er alles aan om haar klanten binnen de toegezegde termijn van 2 a 3 weken weer een goede dienstverlening op het 3G netwerk te bieden. Er wordt dag en nacht gewerkt aan de uitbreiding van de capaciteit op het 3G netwerk. Daarnaast is de expansie van het 3G netwerk met nieuwe antenne-locaties in volle gang, meer dan de helft van de voor 2010 geplande antenne-locaties is al succesvol in het netwerk geactiveerd.

Klanten die aantoonbaar hinder van deze problemen hebben ondervonden (en een formulier op de internetpagina hebben ingevuld) zal T-Mobile tegemoet komen. Er wordt deze klanten 2 maanden geen kosten in rekening gebracht voor mobiel internet, 1 maand voor het ongemak plus 1 maand bonus.

Voor meer informatie: www.t-mobile.nl

Hiervoor is het wel noodzakelijk dat je een formulier op de website van T-Mobile invult. Zonder dit te doen maak je geen aanspraak op de twee gratis maanden mobiel internet.

Draag ook bij aan dit artikel

Deel je kennis of stel een vraag. Dat kan anoniem of met een Disqus account.

  • Joppe

    Goed dat T-Mobile dit doet – ook niet meer dan normaal. We betalen immers voor iets dat niet werkt. Ben benieuwd of de rechtzaak die wordt voorbereid hier nog verdere invloed op heeft. Het formulier heb ik ingevuld.

  • dries6951

    Je moet AANTOONBAAR hinder ondervinden en daarvoor moet je tijd en poistcodes opgeven waar je hinder hebt ondervonden . . . . . tuurlijk weet ik alle postcodes uit mijn hoofd als ik door NL tour. Daarna bekijkt t-mob of je klacht gegrond is (slager keurt zijn eigen vlees) en kun je een tegemoetkoming ontvangen (2 maanden gratis internet gebruik) . . . . Goed dat t-mob dit doet ? ? ? ? FOEI

  • nini

    Hier ook onbeschrijfelijk… geen signaal geen G laat staan 3G !!!!
    In huis direct bij binnenstappen ***geen dekking *** en moet ik dus vast bellen en kunnen mensen meniet bereiken opmijn mob nr
    hoe wil t-mob dit compenseren?
    dit kan toch helemaal niet? in het midden vh land !!!
    ik kan met mijn samsungwave smartfone alleen op mijn huiswifi surfen.
    de telefonische diensten houden bij de achterdeur op !!!! mensen kuonnen alleen mijn voicemail inspreken en dan moet ik terugbellen!!!
    utrecht noord oost
    echt geen onbevolkt gebied
    als ik dit geweten had had ik het nooooooooooooit gedaan dit gaan ze nooooit oplossen
    ik moet nu thuis met onze Vaste lijn bellen en kan geen telefoon op mijn mobiel ontvangen en ik kan niet bellen , internet moet via mijn huisnetwerk want dat doet het in huis natuurlijk ook niet met t-mobile
    In het 2e jaar vh. contract … moet ik 26 euro per mnd betalen?????? hiervoor ?
    ik werk thuis en reis niet veel, ergo:
    ********* ik betaal voor bagger ************* gewoon oplichting

  • aap

    Haat, dikke haat aan tmobile, continu op straat of in gebouwen slechte dekking en niet alleen internet! Smsjes komen gewoon NIET aan, voicemailberichten terwijl mijn telefoon nooit is overgegaan of een gemiste oproep sms gehad. SPijt spijt spijt!!!!! Moet helaas nog tot juli 2012………Inderdaad Nini: bagger en oplichting!!!!!!!!!!!