Placeholder
Redactie

t-mobile problemen iphone 3gVeel gebruikers van de iPhone 3G klagen sinds de introductie over slechte 3G dekking op hun toestel. In veel gevallen is mobiel internet erg traag, niet mogelijk of is het toestel geheel niet telefonisch bereikbaar.

T-Mobile heeft via haar blog vandaag gereageerd op deze problemen. Volgens T-Mobile is de dekking van haar 3G netwerk in Nederland vergelijkbaar met de concurrentie. Daarbij wordt volgens de telecomprovider ook geklaagd over vergelijkbare problemen in het buitenland.

T-Mobile: “3G probleem komt door iPhone zelf”

Het vermoeden van T-Mobile is dat het 3G vebindingsprobleem probleem aan de iPhone zelf ligt. Het eerste advies is om software updates van Apple in de gaten te houden (via iTunes). Een tweede advies is om de draadloze netwerk (wifi) die je mogelijk thuis hebt te gebruiken zodra je mobiel wilt internetten. Jouw bevindingen kan je bij het T-Mobile blog.

Samenvoegen netwerken T-Mobile en Orange

Verder laat T-Mobile weten te werken aan het samenvoegen van de netwerken van T-Mobile en Orange. De dekking zal hierdoor verbeteren, echter mogelijk kan er lokaal wel hinder door ontstaan die van tijdelijke aard zal zijn…..

Raadpleeg voor meer info ook iPhone Forum:
iPhone 3G: problemen met slechte verbinding 3G

Draag ook bij aan dit artikel

Deel je kennis of stel een vraag. Dat kan anoniem of met een Disqus account.