Placeholder
Redactie

t-mobile storingT-Mobile heeft op dit moment te kampen met een technische storing.

Volgens het bericht op de website van T-Mobile is het voor een groot deel van de klanten niet altijd mogelijk om gebruik te maken van de diensten van T-Mobile.

Bij ons bestaat het vermoeden dat er iets met de 3G dekking loos is van T-Mobile. Zodra we 3G uitschakelen op de iPhone zijn de problemen opgelost….

Update 17.00u: de storing is inmiddels opgelost, zo’n 10% van alle T-Mobile klanten heeft hinder ondervonden

T-Mobile laat verder weten op de website:

“Klanten kunnen hierdoor hinder ondervinden en mogelijk niet bellen of gebeld worden. Deze verminderde dienstverlening doet zich voor bij een gedeelte van onze klanten en is niet geografisch gebonden.

De exacte oorzaak van de storing is nog niet bekend. Wanneer de dienstverlening weer in orde is, kan T-Mobile op dit moment nog niet aangeven. T-Mobile werkt nu met man en macht aan een oplossing om de dienstverlening weer zo snel mogelijk in orde te maken. Zodra er meer bekend is, volgt nadere info.”

Bron: T-Mobile

Draag ook bij aan dit artikel

Deel je kennis of stel een vraag. Dat kan anoniem of met een Disqus account.

  • RSEvdH

    Ze moeten eerst maar eens zorgen dat ze fatsoenljke voorraden hebben, kunnen ze daarna hun aandacht vol op dit soort problemen storten.

  • Ik

    je hebt zeker geen iPhone? Had je eerder naar r’dam moeten komen

  • tPhone

    Nu om 21:13 doet mijn iphone / t-mobile nog steeds niet kan n iet bellen en gebeld worden etc… heb hem ook net weer aan en uit gezet en het werkt nog steeds niet

  • Bacillus

    Mobile-T = Mobile-Me

  • freudsigmund

    tijdelijke storing bij T-mobile? Ik heb dagelijks last van storingen bij T-mobile. Meestal omdat het netwerk overbelast is, het geluid wegvalt of een der partijen volstrekt onverstaanbaar wordt… en dat een keer of 5 tot 10 per dag… en terwijl ik niet eens een iPhone gebruiker ben… wil dat wel heel graag worden als mijn abbo bij T-mobile afloopt… en dat is ook meteen het probleem… noch KPN noch Vodafone leveren de iPhone… en bij T-mobile blijf ik onder geen beding!

  • F

    T-mobile heeft weer een storing, maar dan op de internet site. Dus schrok ik ineens van mijn rekening. 98 euro. Ik ging meteen naar de winkel. “We kampen al twee weken met een storing op de site, maar dat word niet weergeven op de site, maar je kan wel bellen met 1202”
    “waarom zou ik 1202 gaan bellen als er staat dat ik nog belminuten overhou en daarvan uitga en ik moet gissen dat er een storing is?”
    “Ik kan niets anders doen dan medeleven tonen, bovendien kun je zelf in de hand houden hoeveel je belt.”
    Lekker dan!

  • Pingback: Vodafone, KPN en T-Mobile strijden om mobiele surfer - iPhoned.nl()