SMS dienst voor meer duidelijkheid met T-Mobile belstatus
Redactie

Al een lange tijd klampt T-Mobile met problemen, de belstatus van de iPhone werkt niet optimaal. Sinds Juni heeft T-Mobile problemen met het weergeven van het resterende bel en sms tegoed en de facturen. Ook via het nummer 1202 kan er geen goede actuele belstatus worden opgevraagd. Dit is natuurlijk heel vervelend en T-Mobile heeft al vaker beloofd om het snel te herstellen. Veel iPhone gebruikers weten dus niet hoeveel ze nog kunnen bellen binnen hun bundel en/of hoeveel ze buiten hun bundel  zijn gegaan.

Om wat meer duidelijkheid te brengen in de gang van zaken heeft T-Mobile een SMS dienst beschikbaar gesteld voor de klanten. Wil je van de SMS dienst gebruik maken, dan moet je “belstatus aan” verzenden naar “4422”. Je krijgt dan een sms’je wanneer de belstatus problemen opgelost zijn en als de verwachte datum gewijzigd is.
Deze service kost 7 cent, daarmee zijn wel alle sms’jes vergoedt.

T-Mobile hoopt de belstatus problemen in Oktober te hebben opgelost, eventjes wachten dus!

Bron: T-Mobile

Tip: Ben je gek van SMS-en, bekijk dan zeker de iPhone Ping applicatie.

Draag ook bij aan dit artikel

Deel je kennis of stel een vraag. Dat kan anoniem of met een Disqus account.

  • Jan

    Ik vind het zeer vervelend dat ik niet kan zien hoeveel ik bel/sms. Ik word hierdoor op kosten gejaagd zonder dat ik het weet (alhoewel je ook kan tellen, maar dat is lastig met 300 smsjes per maand+ de smsjes die je over hebt van de vorige maand (de hoeveelheid die je dus niet weet)).

    Eigenlijk belachelijk dat ze zo’n dienst lanceren… maar goed… laten we hopen dat ze het snel, heel snel oplossen…zodat ik en alle anderen kunnen zien of we over ons bundel heen gaan.

  • Ozzy

    Sukkels,
    stuur dan gewoon al je klanten een sms met de status van het probleem !! En wanneer het opgelost is. Toch?

  • Stoter

    vuile kkflik… zijn het, is gewoon een truc van ze voor extra omzet. Zij kunnen wel ons belgedrag zien (en in rekening brgengen) en wij niet? 3maanden lang?? bullsh… ik ben toch niet de enige die dit doorheeft?

  • Pingback: T-Mobile komt met coulanceregeling voor belstatus problemen - iPhoned.nl()

  • dries6951

    Als Tmob ons zowel telefonisch als via web-belstatus niet kan vertellen hoeveel minuten er gebeld / ge-mms-t is, hoe kunnen ze dan wel een factuur opmaken ? ?
    Weer een opmerkelijk staaltje van klanten-‘service’ van Tmob

  • hoe kun je eigenlijk zien hoeveel smsjes of beltegoed je nog hebt ?
    alvast bedankt