Nieuwe KPN abonnementen voor iPhone in ontwikkeling
Redactie

Aan het einde van deze zomer komen er nieuwe mobiele abonnementen voor onder meer de iPhone beschikbaar van de KPN. Dat is niet de enige ontwikkeling, want de bereikbaarheid van de telefonische klantenservice wordt sterk verbeterd.

Strategie bijeenkomst

Op 8 mei is er een interne strategie bijeenkomst gehouden voor medewerkers van de KPN. Tijdens deze jaarlijks terugkerende bijeenkomst zijn een aantal zaken naar buiten gekomen. Voor het KPN merk zijn er op dit moment nieuwe mobiele abonnementen in ontwikkeling. Daarnaast kun je met ingang van de maand augustus de telefonische klantenservice vierentwintig uur per dag bereiken. Van deze dienst kun je gratis gebruikmaken. Ook zal het bestaande GSM netwerk de komende anderhalf jaar van nieuwe apparatuur worden voorzien en daarmee gemoderniseerd worden.

→ KPN iPhone kopen? Check de beste aanbiedingen!

Beleid van KPN

Het beleid van de KPN richt zich op de verbetering van de kwaliteit en service en op de verbetering van techniek en reputatie. KPN wil de marktpositie in eigen land versterken en streeft ernaar om de beste dienstverlener te worden. Internationaal zal de aandacht meer gericht worden op het vergroten van de omzet en winst. KPN heeft er alles aan gedaan om naar de feedback van klanten te luisteren. Belangrijke aandachtspunten zijn dan ook in de producten en diensten verwerkt, zoals de bereikbaarheid van de klantenservice.

Binnenkort kun je kennismaken met de nieuwste slogan ‘KPN doet ’t gewoon’. Deze slogan zal gebruik worden in de richting van de communicatie naar klanten. Nu nog zien of deze woorden waargemaakt kunnen worden

Draag ook bij aan dit artikel

Deel je kennis of stel een vraag. Dat kan anoniem of met een Disqus account.

  • Dexel

    Is goed nieuws.
    Ben juist al jaren bij vodafone door de slechte service van KPN.
    We zullen zien.

  • Hopelijk gaan ze dan ook eindelijk visual Voicemail ondersteunen.