Motorola en Verizon openen de aanval op de iPhone
Redactie

Motorola en Verizon beginnen komende week met een campagne die de aanval opent op de iPhone. Met commercials, advertenties en een actie website gaan de bedrijven laten zien wat de iPhone allemaal niet kan in vergelijking met de nieuwe Motorola toestellen die draaien op Google Android.

In de commercial die hieronder staat, toont Motorola ons acht gebreken van de iPhone. Deze gebreken zijn niet te vinden in de Motorola telefoons. Motorola brengt dit alles met de slogan ‘Everything iDont… Droid does!’.
http://www.youtube.com/watch?v=dPYM-XTqcec&feature=player_embedded

Wat mij opvalt is dat ze op de website durven te adverteren met ‘10.000+ apps’. Ik vind het niet de plaats om hiermee te adverteren als ze de iPhone willen ‘aanvallen’. De App Store is de succesvolste mobiele software-winkel die er is. De App Store heeft ongeveer 90.000 applicaties, en wordt elke dag aangevuld met enkele honderden applicaties.

Wat vinden jullie van deze campagne? Vinden jullie de punten die Motorola aanstipt terecht, of proberen ze hier iets onbereikbaars te bereiken? Laat van je horen via een reactie!

Bron: Motorola actie website

Draag ook bij aan dit artikel

Deel je kennis of stel een vraag. Dat kan anoniem of met een Disqus account.