iPhone smelt autostoel
Redactie

Op Twitter zijn gisteren foto’s verschenen van een iPhone die een autostoel heeft gesmolten. De iPhone zou door de zon zo warm zijn geworden, dat deze in staat was om een groot gat in een autostoel te branden. De iPhone stond volgens de Nederlandse gebruiker op standby. Dit zou ook voor een beetje warmte hebben gezorgd.

Op de iPhone was weel een headset aangesloten, maar geen autolader. De iPhone zat op het bewuste moment in een siliconen-hoes van het merk Belikn. Dit zou mee geholpen kunnen hebben aan de steeds hoger wordende temperatuur.

Apple en T-Mobile hebben beide al aangegeven de schade niet te dekken, dus het ‘slachtoffer’ moet zelf de schade betalen.

Bron: Twitter

Draag ook bij aan dit artikel

Deel je kennis of stel een vraag. Dat kan anoniem of met een Disqus account.

  • Peter

    De iPhone is spontaan gaan branden nadat hij even was achtergelaten in de auto. De iPhone is dus niet door de zon zo warm geworden dat de iPhone een gat in de stoel heeft gebrand.

  • Maurits

    bijdehand heur…