Apple heeft twee nieuwe reclamespotjes online gezet, waarin de iPhone 6S-camera en Touch ID-sensor centraal staan. Ook acteur Neil Patrick Harris speelt een rolletje in deze iPhone 6S reclamespot.
Lees verder na de advertentie.
iPhone 6S reclamespot
Het filmpje met een rode ui in de hoofdrol is een stuk populairder dan het Touch ID-spotje, en dat is niet voor niks. In het filmpje zien we hoe een meisje met een iPhone 6S een 4K video opneemt van haar moeder die een ui snijdt in de keuken. Dit simpele filmpje gaat vervolgens een eigen leven leiden, zodat het niet alleen in musea terecht komt, maar het zelfs een prestigieuze filmprijs waard is die wordt uitgereikt door acteur Neil Patrick Harris. “Alles wat je met je iPhone 6S in 4K filmt ziet er geweldig uit. Zelfs uien”, aldus de komische reclamevideo.
Met het korte Touch ID-spotje genaamd ‘Fingerprint’ wil Apple laten zien dat je veel meer met Touch ID kunt dan alleen je iPhone ontgrendelen. Beveilig je bankrekening, betaal ermee met Apple Pay, open je slimme fietsslot en start je auto. Al moet je hier natuurlijk wel de juiste apps en apparaten voor hebben.
Het was een tijdje stil op het gebied van Apple-reclames, maar de afgelopen weken draait de marketingmachine weer op volle toeren. Zo verschenen er vorige week verschillende filmpjes om de duurzaamheid van Apple te onderstrepen en een Apple Music-reclame met Taylor Swift in de hoofdrol.
Lees het laatste nieuws over Apple
- De verbinding met CarPlay valt weg: zo los je dit op (15-7)
- Tapo C460 KIT: flexibele beveiligingscamera inclusief zonnepaneel (15-7)
- Deze verbetering komt tóch naar de iPhone 17 – en dat is goed nieuws (15-7)
- 3 redenen om de Apple Watch Series 11 te halen in september (15-7)
- Met deze handige functie gaan jouw AirPods nooit meer leeg (en zo werkt die) (14-7)