Garantieprocedure iPhone 3G
Redactie

Het Belgische bedrijf Dynafix heeft de garantie procedure van de iPhone 3G gelekt. Hierin staat welke beschadigingen er voorkomen, en wanneer de garantie de beschadigingen wel of niet dekt.

De procedure om te kijken of de beschadigingen onder de garantie vallen bestaat uit 3 stappen:

  1. Controleer het serie-nummer om te kijken of de iPhone überhaupt nog garantie heeft.
  2. Bepaal wat voor schade de iPhone heeft aan de hand van een formulier.
  3. Onderneem actie, zoals bijvoorbeeld reparatie of omwisseling van het toestel.

De hele procedure mag niet langer duren dan 2 minuten.

Op de pagina waar dit bericht voor het eerst verscheen staat nu ‘Désolé, mais ce que vous cherchez n’a pas pu être trouvé.’. Waarschijnlijk heeft Apple dus ingegrepen, want de melding betekent dat de pagina niet meer gevonden kan worden. Gelukkig hebben we de screenshots nog.

<br />

Draag ook bij aan dit artikel

Deel je kennis of stel een vraag. Dat kan anoniem of met een Disqus account.

  • Jonas W.

    zo grappig,ik heb mijn toestel daar binnen gedaan,alé bij Mobistar en nu ligt het daar (vorige week zaterdag binnen bij Mobi,sinds dinsdag pas bij Dynafix) en daar zeggen ze dat het tochwel 10 werkdagen duurt tegen wanneer ze een oordeel erover kunnen vellen,hmmmmm :p