Een nieuwe iPhone bij waterschade in een Genius Bar
Redactie

Gisteren plaatste blogger Chris Herbert een artikel op zijn blog over zijn zwager en een kapotte iPhone 3GS 16GB. De iPhone van de zwager werkte opeens niet meer en daarom ging hij naar de Apple Store. Eenmaal aangekomen ging hij bij de Genius Bar vragen wat er aan de hand kon zijn. Daar werd de iPhone opengehaald door een medewerker en ze kwamen tot de conclusie dat het toestel last had van waterschade. Zijn garantie was net verlopen en het repareren kostte hem honderden euro’s omdat er geen schade was aan de buitenkant van het toestel.

De man baalde natuurlijk en nam de iPhone weer in zijn zak. De man en de Genius-medewerker staan nog wat te praten waarop de medewerker vraagt of hij het toestel nog eens mag zien. De medewerker liet het toestel per ongeluk vallen en toen waren er deuken onderop het toestel én kapot glas. Toen gebeurde er iets opvallends: De Genius vergoedde het hele toestel en de zwager liep met een nieuwe iPhone 3GS 16GB de winkel weer uit. Waarschijnlijk kreeg de man het toestel vergoed omdat de medewerker schade toebracht aan de telefoon.

Heb jij ooit iets dergelijks meegemaakt? Heb jij ooit zulke goede service gekregen bij een Apple winkel in Nederland? Laat een reactie achter onder dit artikel.

Via: iPc
Bron: Chris Herbert

Draag ook bij aan dit artikel

Deel je kennis of stel een vraag. Dat kan anoniem of met een Disqus account.

  • ferry

    nog nooit zo goed geholpen nee, heb er altijd wel voor moeten vechten. al moet ik zeggen dat er wel tijden waren dat ik nog nieuwe oortjes kreeg als ik vond dat de linker of rechter minder luid waren… (dat was bij de apple store in Woerden ten tijde van de ipod 4G die nog met firewire aan je mac kon, in 2004 schat ik) die tijden zijn helaas over door misbruik door sommige klanten terwijl het eigenlijk best wel nodig was want de oortjes bij apple waren niet altijd even goede kwaliteit…

  • Niet zo geholpen, maar een keer is mijn MacBook met het bekende topcase scheurtje terug gestuurd. Ik had als opmerking er bij laten plaatsen dat er een grote kras op de glimmenende laag zat van mijn scherm. Deze is toen ook kostenloos vervangen!

  • Freek

    Ik had onlangs een toestel met een scheur in de achterkant. In de T-Mobileshop werd hij opgestuurd ter reparatie en het fijne bedrijf Solid Vision uit Rijswijk, wist mij te melden dat er sprake was van waterschade. Na de nodige telefoontjes kwam ik uit bij Solid-Vision zelf (bij T-Mobile zelf begrepen ze me niet) en na een korte en prettige discussie met een overigens erg hulpvaardige dame werd er alsnog een nieuwe opgestuurd.