Een nieuwe iPhone bij waterschade in een Genius Bar
Redactie

Gisteren plaatste blogger Chris Herbert een artikel op zijn blog over zijn zwager en een kapotte iPhone 3GS 16GB. De iPhone van de zwager werkte opeens niet meer en daarom ging hij naar de Apple Store. Eenmaal aangekomen ging hij bij de Genius Bar vragen wat er aan de hand kon zijn. Daar werd de iPhone opengehaald door een medewerker en ze kwamen tot de conclusie dat het toestel last had van waterschade. Zijn garantie was net verlopen en het repareren kostte hem honderden euro’s omdat er geen schade was aan de buitenkant van het toestel.

De man baalde natuurlijk en nam de iPhone weer in zijn zak. De man en de Genius-medewerker staan nog wat te praten waarop de medewerker vraagt of hij het toestel nog eens mag zien. De medewerker liet het toestel per ongeluk vallen en toen waren er deuken onderop het toestel én kapot glas. Toen gebeurde er iets opvallends: De Genius vergoedde het hele toestel en de zwager liep met een nieuwe iPhone 3GS 16GB de winkel weer uit. Waarschijnlijk kreeg de man het toestel vergoed omdat de medewerker schade toebracht aan de telefoon.

Heb jij ooit iets dergelijks meegemaakt? Heb jij ooit zulke goede service gekregen bij een Apple winkel in Nederland? Laat een reactie achter onder dit artikel.

Via: iPc
Bron: Chris Herbert

Draag ook bij aan dit artikel

Deel je kennis of stel een vraag. Dat kan anoniem of met een Disqus account.