Door voorinschrijvingen iPhone 4 ratjetoe bij T-Mobile
Redactie

Sinds vanochtend kan je je inschrijven voor de iPhone 4 bij de provider T-Mobile. Omdat er veel animo voor is, is het bij T-Mobile momenteel een ratjetoe. De webserver kan de vele requests niet aan en ook de klantenservice werkt niet goed.

Te druk

T-Mobile was kennelijk niet voorbereid op de grote drukte rondom de iPhone 4. Veel mensen hebben vragen over het antenne-probleem, de kosten en ga zo maar door. Wanneer je de klantenservice opbelt, dan kan het zelfs zijn dat je niemand te spreken krijgt. Je wordt gewoon van de lijn gehaald.

Mensen die online hun abonnement willen verlengen zodat ze, met bijbetaling, een iPhone 4 krijgen lukt het ook niet. Op hun pagina staat “functie niet beschikbaar wegens gepland onderhoud”. Alsof T-Mobile niet wist wanneer de iPhone 4 voorinschrijvingen startten….

Heb jij ook last van de drukte? Of verloopt bij jou alles soepeltjes? Laat het hier weten!
bezig

Draag ook bij aan dit artikel

Deel je kennis of stel een vraag. Dat kan anoniem of met een Disqus account.