Door voorinschrijvingen iPhone 4 ratjetoe bij T-Mobile
Redactie

Sinds vanochtend kan je je inschrijven voor de iPhone 4 bij de provider T-Mobile. Omdat er veel animo voor is, is het bij T-Mobile momenteel een ratjetoe. De webserver kan de vele requests niet aan en ook de klantenservice werkt niet goed.

Te druk

T-Mobile was kennelijk niet voorbereid op de grote drukte rondom de iPhone 4. Veel mensen hebben vragen over het antenne-probleem, de kosten en ga zo maar door. Wanneer je de klantenservice opbelt, dan kan het zelfs zijn dat je niemand te spreken krijgt. Je wordt gewoon van de lijn gehaald.

Mensen die online hun abonnement willen verlengen zodat ze, met bijbetaling, een iPhone 4 krijgen lukt het ook niet. Op hun pagina staat “functie niet beschikbaar wegens gepland onderhoud”. Alsof T-Mobile niet wist wanneer de iPhone 4 voorinschrijvingen startten….

Heb jij ook last van de drukte? Of verloopt bij jou alles soepeltjes? Laat het hier weten!
bezig

Draag ook bij aan dit artikel

Deel je kennis of stel een vraag. Dat kan anoniem of met een Disqus account.

  • Joost

    Het is gelukt maar moet wel rekening houden met een levertijd van 8 weken. Heb 3 keer gebeld en na ruim 10 minuten aan de lijn mijn wensen kenbaar kunnen maken.

  • @Hugo_lwd

    Telefonisch in eerste instantie geen resultaat, toen kon ik mijn nummer ingeven en na ongeveer een uur nam een medewerker telefonisch contact met mij op. Iphone is nu in bestelling, zat wel levertijd op (was te verwachten).

  • Maik

    Heb het vanmorgen eerst via de website geprobeerd, geen resultaat! Toen gebeld, na 5 keer opnieuw proberen eindelijk er door, was te druk dus heb nummer achtergelaten om teruggebeld te worden, helaas niet gebeurd. Toen op de website formulier ingevuld, helaas nog geen bevestiging. Het is duidelijk een rotzooi bij T-Mobile! Alsof ze dit niet verwacht hadden? Beetje jammer, na alle netwerkproblemen weer een negatief punt voor T-Mobile… T-Mobile doe er wat aan!

  • Eljay

    Vanochtend om 8 uur achter de laptop om prijsinformatie te achterhalen en in te schrijven, maar helaas niets te bekennen. Na een klein halfuur te hebben gewacht en vele malen op de refresh knop te hebben gedrukt ben ik toch maar gaan bellen. Na een kwartier in wacht te hebben gestaan heb ik de inschrijving kunnen voltooien. Er werd mij verteld dat ik in de eerste lichting viel maar toch rekening moest houden met een levertijd van 6 tot 8 weken. Naar mijn idee vreemd, want is de eerste lichting niet gewoon op 30 Juli? Ook was mij verteld dat telefonische bestellingen voorrang hebben op de T-Mobile Shops en internet bestellingen. Als de zogenaamde “exclusieve” voorinschrijving voor klanten maar niet een trucje is om bestaande klanten alvast te binden aan contractverlenging en ze te laten wachten om vervolgens morgen nieuwe klanten te strikken met een Iphone 4 die ze wel op 30 Juli in hun handen krijgen.

  • Lgs

    Waarschijnlijk geluk gehad maar vanmiddag tmobile gebeld en de nieuwe iphone 4 besteld zonder wachttijd of onderbreking. Medewerker wist wel te vertellen dat door de velen inkomende gesprekken ze niet aan uitbellen toekwamen. Oh ja ze vertelde wel dat de uitlevering nog 9 weken op zich laat wachten .

  • Rianne

    De hele ochtend gebeld en in de wacht gestaan maar er niet doorheen gekomen. Had inmiddels ook mijn gegevens via het formulier al achtergelaten.

    Vanmiddag gebeld en toen kwam ik er vrijwel direct doorheen. Heb de iphone besteld wel in het Wit dus het kon even duren. Heb direct ook mijn contractgegevens aangepast. Het meisje aan de telefoon gaf ook aan dat ze het heel erg druk hebben maar ze nam wel de tijd om mij te helpen en overal antwoord op te geven. Dat kan ik dan ook wel weer waarderen 🙂

  • Dennis

    Ik zat vanmorgen om kwart voor acht er helemaal klaar achter m’n MacBook Pro. Ik was ingelogd op Mijn T-Mobile, echter kon nergens ook maar iets vinden om mijn contract te verlengen of de iPhone 4 te bestellen.

    Elke keer kwam ik op de zwarte iPhone 4 advertentie pagina terecht waarna je op van alles kan klikken en proberen maar kon nergens heen om de iPhone 4 bestellen.

    Later vanmorgen las ik op de die zwarte advertentie pagina dat je beter kon bellen om de iPhone 4 te bestellen. Ik bellen maar er werd door een bandje uitgelegd dat het erg druk is, beter later nog een keer moet proberen en de verbinding werd verbroken. Ik probeerde het nog eens en de computer stem vertelde mij dat ik m’n nummer moest achter laten.

    Later stond op de zwarte advertentie pagina eindelijk de link naar een inschrijf formulier. Ik had me ingeschreven en keuze gemaakt. ’s Middags werd ik als nog keurig terug gebeld door een medwerker van T-Mobile.

    Via de telefoon alsnog mijn iPhone 4 besteld.

  • alie

    Heb gister een witte iphone4 16 GB besteld, heb 10 minuten in de wacht gestaan, nu kreeg ik vanmorgen een voicemail bericht dat wegens storingen mijn bestelling verplaatst wordt van 20 juli naar 30 juli :S maar dat ik mijn plek op de lijst behoudt, nu probeer in daar meer duidelijk over te krijgen maar sta alweer 15minuten in de wacht..

  • boeit niet

    ik had gelezen dat er een antenne probleem iets was
    kan iemand mij hier mee helpen want ik wil wel info over dit probleem
    1 van de redenen dat ik iphone 4 wil halen is om de snellere internet
    en dar wil ik geen gedoe mee hebben’

    mvg boeit niet 🙂

  • boeit wel

    Wel, boeit niet, tik es voor de gein “antenne iPhone 4” in een zoekmachine in et voilá ici la problemè de iPhone 4.

    mvg boeit wel