Als je vragen hebt over je Apple-producten, kun je bij Apple Support terecht om hier een antwoord op te krijgen. Door de Apple Support-website in een nieuw jasje te steken, is de service in een klap een stuk toegankelijker geworden.
Lees verder na de advertentie.
Apple Support website overzichtelijker dan ooit
Direct als je de nieuwe Support-pagina opstart, zie je dat Apple de bezem door het design gehaald heeft. Schermvullende foto’s vullen je beeld en een grote zoekbalk staat centraal. In deze balk kun je jouw vraag of probleem invullen, waarna de site je naar de juiste pagina leidt.

Onder deze zoekbalk kun je een specifiek product of programma selecteren, en daaronder kun je de populairste onderwerpen van Apple Support zien. Apple onthulde de nieuwe website via het Apple Support-twitteraccount. Dit account is relatief nieuw en maakt het makkelijk voor mensen om rechtstreeks aan Apple een vraag te stellen.
Mocht je er met de artikelen en tips op Apple Support niet uitkomen, dan kun je altijd nog contact opnemen met Apple zelf. Ook daarvoor kun je terecht op de nieuwe Apple Support website. Binnen een paar minuten kun je rechtstreeks met iemand chatten, bellen of een afspraak inplannen om in een Apple Store langs te gaan met je probleem.
Lees het laatste nieuws over Apple
- Tegenvaller: al deze functies ontbreken nog bij Apple Music Classical (30-3)
- Nieuwe knop iPhone 15 krijgt (veel) meer functies – zo werkt het (30-3)
- WWDC 2023: deze producten gaat Apple dit jaar lanceren (30-3)
- SOS-noodmelding via satelliet: kun je nu zelf uitproberen op iPhone (30-3)
- Beginnerstip: hoeveel iCloud-opslag moet ik kopen op mijn iPhone? (30-3)