Apple start met virtual helpdesk
Redactie

Apple gaat 450 personen inhuren voor een virtuele helpdesk. Deze personen werken thuis en beantwoorden de vragen via de computer of de telefoon, deze kosten worden maandelijks gedekt door Apple.

De vereiste voor deze baan is een goede werkplek, met stilte, internet en een analoge telefoon. Tevens moet jezelf over bepaalde kwaliteiten beschikken, je moet creatief, technisch, zelfstandig, een meedenker en een goede beslissingnemer zijn.
De medewerkers gaan een training krijgen om de ontbrekende kennis aan te vullen.

Deze virtuele helpdesk draagt veel bij aan de support van Apple. Met de virtuele helpdesk kunnen je vragen persoonlijk beantwoord worden, in plaats van elke supportpagina te lezen. Dit project is nodig voor de nieuwe iPhone en uit onderzoek bleek dat Apple niet genoeg support service geeft.

thuiswerken

De vacatures voor deze functie stonden op diverse sites zoals Yahoo Jobs of Apple.com/Jobs

Draag ook bij aan dit artikel

Deel je kennis of stel een vraag. Dat kan anoniem of met een Disqus account.