Adidas brengt géén iAds meer uit
Redactie

Adidas is bij de start van iAds aangekondigd als één van de grote adverteerders. Het bedrijf lijkt zich toch terug te trekken, want ze schijnen het niet eens te zijn met de regels van Apple. Apple zou namelijk meerdere malen hun iAd afgewezen te hebben omdat het niet mooi genoeg was.

‘Steve Jobs is een control freak’

Volgens Business Insider vindt Adidas Steve Jobs een control freak. ‘Steve zou het liefst alle touwtjes in eigen handen houden’, aldus Adidas die ruim 10 miljoen aan iAds wilde besteden.

App Store

Bij de start van de App Store was er ook veel commentaar op het toelatingsbeleid van Apple. Toch is de App Store hierdoor een erg succesvol product geworden. Apple heeft vaak eigen ideeën over hun producten, en dus is het niet vreemd dat adverteerders raar opkijken als hun advertentie, waar zij Apple zelfs geld voor betalen, afgewezen wordt. Het is alleen nog maar de vraag of Apple de goede keuzes maakt op dit moment.

Draag ook bij aan dit artikel

Deel je kennis of stel een vraag. Dat kan anoniem of met een Disqus account.