Navigon voor T-Mobile klanten werkt tijdelijk niet [update]
Redactie

De Navigon-applicatie voor T-Mobile klanten geeft sinds vanochtend een foutmelding bij het opstarten. In de foutmelding staat dat de applicatie niet werkt met de simkaart die in het toestel geplaatst is. Dit ligt echter niet aan je simkaart, maar aan de systemen achter de applicatie. Waarschijnlijk wordt de link niet meer gelegd tussen de simkaarten, en het klantensysteem van T-Mobile.

Tijdelijk onbruikbaar

De fout bij de applicatie van Navigon moet men duidelijk zoeken in de systemen achter de applicatie. De applicatie zelf is dus niet de boosdoener. Naar verwachting zal de applicatie dus vanzelf weer gaan werken. T-Mobile heeft via Twitter laten weten dat ze nog niet weten wanneer dit probleem is opgelost.

Gratis navigeren met Navigon

Sinds 1 september is het mogelijk voor klanten van T-Mobile om gratis door Nederland te navigeren met Navigon. Deze applicatie werkt alleen op telefoons met een T-Mobile simkaart. De applicatie is vrij eenvoudig, maar door middel van in-app aankopen kan de software erg uitgebreid worden. Als je alle aankopen hebt gedaan, heb je ongeveer tachtig euro uitgegeven.

NAVIGON select T-Mobile Exclusief Editie (AppStore Link) NAVIGON select T-Mobile Exclusief Editie
Ontwikkelaar: Garmin Wuerzburg GmbH
Beoordeling: 4+
Prijs: € 999,99 Download

Update 12:10: Navigon lijkt weer te werken. De problemen achter de schermen zijn opgelost.

Draag ook bij aan dit artikel

Deel je kennis of stel een vraag. Dat kan anoniem of met een Disqus account.